Kulturno športno društvo Lukovec prejelo doniranega tisočaka


V Nakupovalnem centru Sevnica se je minuli torek, ko prostor stare celine obeležuje evropski dan sosedov, v organizaciji Mercatorja odvil zaključek dobrodelne akcije, imenovane Radi delamo dobro, ki odraža skrb za kupce in krepitev sobivanja z lokalnim okoljem. V posebnem zbiranju žetonov, katerega je v aprilu prejel vsak kupec v Supermarketu Boštanj, so se za največje število le-teh potegovali Turistično društvo Loka, Kulturno športno društvo Lukovec in Turistično društvo Loka pri Zidanem mostu. Vsa so se tekom akcije tudi predstavila s svojo dejavnostjo in izdelki ter kupcem Mercatorja približala njihovo delo, katerega prostovoljno vlagajo za namen javnega dobrega.
Da se je Mercator odločil podeliti nagrade sodelujočim ravno na dan sosedov, katerega 27. maja letos Evropejci obeležujemo že šestič, pa seveda ni naključje, saj Mercator Skupina, ki deluje skozi 1463 trgovin v 5 državah in posluje skozi 12 različnih družb (5 domačih in 7 tujimi), ob svojem imenu nosi slogan »najboljši sosed«.
Namestnica poslovodje v Supermarketu Mercator Boštanj, Hermina Agrež, je tako s sodelavcema Stanislavom Lunder in Mojco Pohar podelila donacijo – ček v višini 1000EUR zmagovalnemu Kulturnemu športnemu društvu Lukovec, katero je prevzel predsednik Stanko Lisec. Tudi preostali sodelujoči društvi nista ostali praznih rok, saj je podpredsednik drugouvrščenega Turističnega društva Loka pri Zidanem mostu, Bogdan Gomboc, prevzel darilno kartico z dobroimetjem 200 evrov in član tretjeuvrščenega Turističnega društva Šentjanž, Milan Sotlar, darilno kartico z dobroimetjem 100 evrov. Sodelujoča društva so v znak zahvale kupcem za prispevane žetone pripravila tudi manjšo pogostitev, prav tako pa je tudi boštanjski Mercator ponudil mimoidočim sladke prigrizke in sadne napitke vsem, ki so ob zaključku dobrodelne akcije postali v družbi najboljšega soseda in med predstavniki lokalnih neprofitnih organizacij.
S projektom Radi delamo dobro se je tako Mercator osredotočil na manjše, sosedske prodajalne in ker je bil v minulem letu, ko so se akcije pričele izvajati premierno v 100 različnih Mercatorjevih trgovinah, odlično sprejet tako med kupci kot tudi zaposlenimi v družbi, se letos uspešno nadaljuje vseslovenska akcija z namenom vračanja dobrega v lokalno okolje.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se