Premiera Anton Podbevšek Teatra: duo Silence: PROCES{i}

V četrtek 10. 10. 2024, napovedujemo 95. premiero Anton Podbevšek Teatra: duo Silence: PROCES{i}
Koncept, režija in
scenarij: duo Silence
Nastopajo: Katarina Stegnar,
Boris Benko, Primož Hladnik
Dramaturgija: Stojan Pelko
Koreografija: Nastja
Bremec Rynia, Michal Rynia
Oblikovanje
vizualij: Mitja Miklavčič
Oblikovanje luči: Matjaž
Bajc
Kostumografija: Nataša
Peršuh
Oblikovanje mask: Tajda
Novšak
Jezikovno svetovanje: Barbara
Rogelj
Produkcijska ekipa Anton
Podbevšek Teatra
Produkcija: Anton
Podbevšek Teater
...
Datumi uprizoritev:
antonpodbevsekteater.si
...
Vljudno vabljeni na javno sojenje.
Na zatožni klopi bo sedela K.
Tam se je znašla, ker je bila spoznana za krivo.
Ne sprašujte, kdaj in zakaj. Tega se nihče, vključno s K., ne spomni več.
Pomembno je le to, da ji je krivda prinesla najvišjo kazen: dosmrtno sojenje.
Doživljenjsko seciranje njenih dejanj. Doživljenjsko kriminalizacijo njenih načrtov.
Brez možnosti pomilostitve.
Tribunal, ki vodi postopek proti K., strogo sankcionira vse oblike nedolžnosti.
Na srečo pa dovoljuje glasbene in plesne točke.
Napovedujemo Procese, prvo predstavo, ki
jo je napisal in režiral duet Silence.
Projekt – koktajl žive glasbe in monodrame – obeležuje stoletnico smrti najbolj
znanega členonožca med pisatelji, Franza Kafke.
Duetu se bo na odru pridružila igralka Katarina Stegnar.
Citati iz gledališkega lista Stojana Pelka, dramaturga predstave:
»V zvenu črno-belih tipk Primoža Hladnika in v roki in glasu Borisa Benka
bomo poslej videli sence in vedeli skrivnosti,
ki smo jih doslej le slišali in
slutili ...«
»... Z odstrtjem zavese v zaodrje, backstage, se nam odpira tudi (v)pogled
v ozadje, background cele njune zgodbe.
In ker ima ta, kot vsaka prava zgodba,
vedno opraviti (tudi) z nezavednim, bo to tudi svojevrsten sprehod skozi njun
underground.«
»Ste se kdaj vprašali, kakšna je zveza med sublimnim Benkovim glasom in
gibi njegove roke, ki kot da pleza po zraku,
da bi hkrati zapisala note in že
ujela njihove odzvene? Ste se kdaj vprašali, katere podobe se vrtijo v glavi
sina Boštjana Hladnika,
ko z rokami na črno-belih tipkah išče enako sublimne
povezave med vidnim in slišnim?
To so vprašanja, ki se morda (še) ne postavijo,
če pokukate v njun snemalni studio – si ju pa vsekakor vsi skupaj postavimo,
ko se znajdeta na sceni, mi pa ob sceni in ob njima ...«
»Dvojec res ustvarja »glasbeno spremljavo za konec sveta« – a to je preprosto le konec sveta,
kot ga poznamo, sveta realnosti. Kar se razpira pred
nami, je neko realno, ki sega globoko v nezavedno in daleč čez obzorje.«