Življenje lezbijk in gejev v Krškem

##IMAGE-2110148##
S projekcijo kratkega slovenskega dokumentarnega filma ''Življenje lezbijk in gejev v Krškem'' ter tajvansko-kitajske drame Tatu, dobitnika nagrade teddy za najboljši film na letošnjem Berlinalu, se bo nocoj v ljubljanskem Kinodvoru začel 23. festival gejevskega in lezbičnega filma. Do 1. decembra bo prikazal 37 filmov s homoseksualno tematiko, v ospredju bo azijska produkcija. Festival velja za najstarejšo tovrstno prireditev v Evropi.
''Življenje lezbijk in gejev v Krškem'' je 6-minutni 'minidokumentarec'. Režiser filma, Berlinčan Nicholas Woche je zvesto sledil statističnim podatkom, da naj bi bilo od 1 do 10 odstotkov populacije istospolno usmerjene. Zato je v Krškem, kjer je 8.000 prebivalcev, s kamero iskal od 80 do 800 morebitnih gejev in lezbijk. Film je nastal v produkciji Društva zaveznikov mehkega pristanka oz. njihove Luksuz produkcije.
Kot je zapisano na njihovih spletnih straneh, začetki videoprodukcije Društva zaveznikov mehkega pristanka segajo v leto 1997. Prvi resnejši projekt v produkcijskem smislu je bil kratki igrani film režiserja Borisa Petkoviča ''Napre''j, s katerim so sodelovali na različnih mednarodnih festivalih, prislužil pa si je tudi naslov tisto leto najbolje obiskanega domačega filma v Slovenski kinoteki. Od leta 2001 redno izvajajo različna izobraževanja, v katerih je sodelovalo preko 100 slušateljev. Posneli so tudi več 100 kratkih igranih in dokumentarnih filmov.
'Življenje lezbijk in gejev v Krškem'' bo v ljubljanskem Kinodvoru na ogled še v sredo, 28. novembra ob 18.10 uri.
Festival gejevskega in lezbičnega filma, ki ga organizira Društvo ŠKUC, bo zavrtel 20 igranih in tri dokumentarne celovečerce ter 17 kratkih filmov. Posamezne projekcije bodo od 29. novembra do 2. decembra še v celjskem Kinu Metropol ter Mladinskem in kulturnem centru Koper. V okviru festivala bo 26. novembra v Kinodvoru okrogla miza o GLBT filmu. Z moderatorjem Igorjem Španjolom se bodo pogovarjali filmska kritičarka Zemira Alajbegović, švicarska režiserka Samira El-Maawi, nemški filmski kritik Axel Schock in francoski režiser Philippe Vallois.