Nov most v Krškem že spojil savska bregova

##IMAGE-2237617##
Gradbiščni most, ki ga v Krškem gradijo najprej za potrebe gradnje hidroelektrarne, nato pa bo namenjen javnemu prometu, bi moral biti po prvotnem načrtu zgrajen konec minulega leta. Zaradi posebne geološke sestave tal pod rečno strugo pa je bilo temeljenje mostu zahtevnejše in je razlog manjši zamudi, a te dni je 132 metrov dolgi most spojil oba savska bregova. Združiti ga bo potrebno še z gradbiščno cesto, ki nastaja na levem bregu med Savo in železniško progo, po zagonu elektrarne pa bo ta cesta z mostom vred del obvoznice. Ta se bo pod starim mostom priključila na obstoječo cesto proti nuklearki do novo načrtovanega mostu čez Savo v Žadovinku in se ob robu tamkajšnje industrijske cone na Belem bregu s krožiščem priključila na obstoječo glavno cesto.
Obvoznica, ki se bo gradila po fazah, bo odprta za promet konec leta 2010 in takrat bo uradno odprt tudi današnji gradbiščni most pri elektrarni.
Na desnem bregu bo priključek na most s krožišča, ki bi bilo že dokončano, če ne bi bilo potrebno glavne ceste mimo kamnoloma Gunte premakniti v hrib.
Vrednost mostu je nekaj manj kot 3,5 milijona €. Občina Krško je morala zagotoviti 240.000 €, elektrarna 589.000 €, 2,6 milijona € pa Direkcija za ceste, saj je bila omenjena prometna rešitev pogoj občine za lokacijo elektrarne . Krško namreč nujno potrebuje novo prometno povezavo čez Savo, saj obstoječi most ob konicah ne zagotavlja pretočnosti prometa in prihaja do velikih prometnih zamaškov.
Za potrebe gradnje elektrarne bo prevoznost mosta zagotovljena v mesecu maju. Direktor HESS Bogdan Barbič pravi, da se bodo večji prevozi materiala začeli z junijem, ko bodo postavljali temelje prelivnih polj. Ves čas gradnje elektrarne pa bodo nizvodno do starega mosta poglabljali strugo Save in izkopani material prevažali preko novega mosta na Pijavško polje.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se