Spektakel v Misanu: Zmaga za Valentina Rossija, peto mesto za Marka Kastelica
Na dirkališču Marka Simoncellija v Misanu je potekala dirka superšportnih avtomobilov prvenstva GT World Challenge. V najprestižnejšem razredu je med najhitrejšimi dirkači slavil nekdanji motociklistični dirkač in 9-kratni svetovni prvak Valentino Rossi, ki letos nastopa za tovarniško moštvo WRT z dirkalnikom BMW M4. Z odlično vožnjo pa je številne slovenske navijače na tribunah nagradil tudi mladi slovenski up Mark Kastelic. Mladenič iz Ivančne Gorice je v dirkalniku Mercedes Benz AMG GT 4 na dirki razreda GT4 namreč osvojil odlično peto mesto.

Dirkališče Misano World Circuit je ena izmed postojank v koledarju dirk prvenstva GT World challenge, ki zadnja leta predstavlja nekakšno neuradno svetovno prvenstvo za super športne avtomobile. Ta dirkaški vikend je zaznamovalo lepo sončno vreme, a ob tem tudi huda vročina, saj so se temperature povzpele tudi nad 37 stopinj celzija, kar je bilo hudo obremenjujoče tako za dirkače, kot za dirkaško tehniko.

Zagotovo najbolj prestižna sta tekmovalna razreda GT3 in GT4, ki vsakič znova zagotovo privabita največje število dirkačev, moštev in avtomobilskih proizvajalcev iz celotnega sveta. Poleg številni znanih dirkaških imen pa zagotovo največje množice navijačev na tribune pritegne tudi prisotnost nekdanjega motociklističnega asa Valentina Rossija. Po mnenju številnih poznavalcev avto-moto športa je Valentino Rossi največje dirkaško ime moderne dobe, svojo znamenito štartno številko 46 je po končani karieri namreč prenesel v avtomobilistične dirke, kjer zavzeto nastopa zadnja leta in tudi tu mu gre odlično.
Valentino Rossi je na vztrajnostno dirki v razredu GT3 ta vikend slavil zmago in s tem spravil na noge številne, predvsem italijanske navijače na tribunah.
A v Misanu smo tokrat lahko srečali tudi veliko število slovenskih navijačev, ki so na dirko pripotovali v organiziranih skupinah. Razlog? Nastop mladega slovenskega dirkaškega talenta iz Ivančne Gorice. Komaj 17-letni Mark Kastelic, nekdanji dirkač v kartingu, je namreč že drugo leto zapored član slovenskega dirkaškega moštva Mapetrol Lema racing.
Kastelic letos nastopa z dirkalnikom Mercedes AMG GT4 in na vztrajnostnih dirkah vozi skupaj z finskim sodirkačem Eliasom Niskanenom. Obema je danes verjetno uspela dirka kariere saj sta po kvalifikacijah, ki jih je odvozil Kastelic, že zasedla odlično 9. štartno mesto, ki pa sta ga v dirki nato še nadgradila in pretvorila v odlično 5. mesto v skupnem seštevku razreda GT4, kjer je dirko začelo 38 in po eni uri vožnje končalo 29 dirkačev. Zmago sta tokrat z 1,6 sekunde prednosti osvojila Roberto Consani in Benjamin Lariche z dirkalnikom Audi R8, slovensko moštvo pa je za zmagovalcem po 1 uri dirkanja zaostalo le 21 sekund.
Za dirkače razreda GT4 sedaj prihaja poletna pavza pred jesenskim delom letošnje dirkaške sezone.

Mark Kastelic, Mapetrol Lema Racing, Mercedes Benz AMG GT4: »Zagotovo je danes za nama najboljša dirka te sezone in največji uspeh odkar dirkam z avtomobili. Na splošno je to fantastičen rezultat, če upoštevam nivo konkurence in rang tekmovanja. Z doseženim smo vsi skupaj lahko izjemno zadovoljni. Menim, da sva z mojim sodirkačem Eliasom Niskanenom opravila odlično delo, vse pohvale pa gredo jasno tudi mojim mehanikom in mojemu moštvu Mapetrol Lema racing, kjer so svoje delo opravili z odliko.
Meni je uspel dober štart in sem že takoj na začetku prehitel kar dva dirkača pred seboj. Kasneje sem doživel nekaj napadov in poizkusov s strani dirkačev za menoj, a sem vse poizkuse prehitevanj lahko odbil in uspel ohraniti svoje mesto. Tik pred menjavami voznikov pa je zaradi nesreče na stezo zapeljal varnostni avto in del mojega dela je šel prav tam po zlu saj sem izgubil vso razliko, ki sem si jo privozil pred zasledovalci. A tako pač je v dirkaškem športu.
Menim, da nam je danes le malo zmanjkalo za zmagovalne stopničke, ki so nekajkrat bile celo na dosegu roke. Dali smo vse od sebe in vesel sem, da nam je končno uspel tudi dober pit-stop in zares hitra menjava dirkačev. Vse brez napake. Kljub temu, da gre za eno mojih najboljših dirk pa jo lahko izpostavim tudi kot izjemno težko. Bilo je namreč zelo vroče zunaj in tudi temperature v dirkalnem avtu so presegle 60 stopinj in več. Voziti v tako vročem je zelo naporno, poleg tega pa sem bil za nameček sam tudi tisti, ki je dirko začel kar pa pomeni, da je zaradi predštartne procedure potrebno biti v avtomobilu več kot pol ure pred pričetkom dirke. V dirkaškem kombinezonu, s čelado na glavi in brez hlajenja je tako že štart dirke precej naporen in je voznik pregret še preden posveti zelena luč. Na koncu sem bil zares izmučen.
Vseeno smo veseli uspeha in prav je, da ga dostojno proslavimo. Sledi pavza, a na naslednji dirki v nemčiji bi si jasno želeli našo uvrstitev še nadgraditi. Zavedamo se, da bo uspeh težko ponoviti zato stajamo realni, a vseeno delamo v smeri tega, da slej ko prej pridemo tudi na zmagovalne stopničke.«
Gaber Keržišnik
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se