Tangice lahko kupite na spletu

##IMAGE-2223000##
Sevniška Lisca je v prvih devetih mesecih letos iz naslova prodaje izdelkov pod blagovno znamko Lisca ustvarila za 11 odstotkov več prihodkov kot v enakem obdobju lani, prodaja pod blagovno znamko Cheek by Lisca pa se je zvišala za 140 odstotkov. Lisca je konec septembra zabeležila 1,2 milijona evrov čistega dobička.
Kot je za STA povedal generalni direktor Lisce Goran Kodelja, družba posluje uspešno, ustvarjeni dobiček pa je nad načrti. Ob tem je poudaril, da Lisca približno petino prihodkov ustvari na slovenskem trgu, ostalo pa izvozi na več kot 15 evropskih trgov, med katerimi sta najpomembnejša Hrvaška in Nemčija.
Lisca, ki na ravni skupine zaposluje 650 delavcev, od česar v Sloveniji 400, je letos nadaljevala z investicijami in odpiranjem novih maloprodajnih mest v Sloveniji in tujini. Družba se letos najhitreje širi v Romuniji, v prihodnjem letu pa načrtuje naskok na slovaški in bolgarski trg. Septembra je družba z namenom nadaljnjega približevanja kupcem prenovila svojo spletno stran, ki po novem vključuje tudi spletno trgovino.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se