DL: Sporen način oglaševanja

9.6.2024 | 17:45

Bralko Jožico iz Novega mesta je zmotila reklama Spara, v kateri razglašajo, da ima v njihovi trgovini že 26 mesecev zapored kar 93 odstotkov izdelkov nižjo ali isto redno ceno kot v Mercatorju in Tušu. »Tak način oglaševanja me spominja na otroško tožarjenje, sploh pa lahko kupci sami vidimo, kam gredo cene v kateri trgovini. Zakaj so trgovci vsi po vrsti ukinili tiste smešno nizke cene nekaterih izdelkov, ki so jih znižali v času spremljanja košarice? Če bi jim šlo toliko za kupce, bi cene obdržali, ne pa da so jih dvignili takoj po objavi informacije, da košarice ne bodo več spremljali. Tako so na primer v eni od trgovin hrenovke, ki so bile prej po 55 centov, zdaj 1,55 evra, gre za paket 210-gramskih hrenovk. Ali pa kruh – prej je bila štruca kruha 22 centov, zdaj evro in pol. In to je torej tista 8-odstotna inflacija?« se sprašuje bralka, saj z možem, prav tako upokojencem, še kako gledata, kje kupita kateri izdelek. A ne zato, da privarčujeta, pač pa zato, da lahko preživita iz meseca v mesec.

Simbolna slika (Foto: arhiv; P. Lavre)

Simbolna slika (Foto: arhiv; P. Lavre)

»Zato še kako dobro vem, kje je kaj ugodno in kje ni. Sva pač prisiljena kupovati izdelke v akciji,« je pripomnila in še dodala, da jo tudi močno jezi, ker vse več trgovin uporablja neke aplikacije. Sama pametnega telefona nima, ker ga niti ne zna uporabljati, zato so razne akcije, ki so le za tiste z aplikacijami, diskriminatorne. »Za nas upokojence žal torej niso. Naj trgovine pomislijo tudi na starejše, ki nimamo teh možnosti in znanj,« je bila kritična Jožica.

Članek je bil objavljen v tiskani številki Dolenjskega lista v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Imate tudi vi pohvalo, kritiko, vprašanje?

Na telefonski številki 07/ 39 30 500 vas čakamo vsak četrtek med 20. in 21. uro.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava